English Home
Νέα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας


Ο καθηγητής Δημήτρης Κουρέτας μέλος της World Academy of Sciences

Ο Καθηγητής του Τ.Β.Β. Δημήτρης Κουρέτας εκλέχθηκε, από 6 κατόχους Νόμπελ, μέλος της Παγκόσμιας Ακαδημίας Επιστημών (World Academy of Sciences) – Τιμητική διάκριση για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Η Παγκόσμια Ακαδημία Επιστημών (World Academy of Sciences) είναι ένας θεσμός που προωθεί την αριστεία στις επιστήμες και έχει ως επιστημονικό συμβούλιο τους Νομπελίστες : Prof. George Fitzgerald Smoot (Nobel Prize in Physics) , Prof. Erwin Neher (Nobel Prize in Medicine and Physiology), Prof. Hartmut Michel ( Nobel Prize in Chemistry), Prof. Ferid Murad ( Nobel Prize in Physiology or Medicine), Prof. Sir Salvador Moncada (Nobel Prize in Medicine) και Prof. Andrew Victor Schally (Nobel Prize in Physiology or Medicine) . Πριν λίγες ημέρες έγινε δεκτός, ως μέλος, ο Καθηγητής του Τ.Β.Β του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Δημήτριος Κουρέτας. Ο Καθηγητής Δημήτρης Κουρέτας επιλέχθηκε λόγω της διεθνούς αναγνώρισης του επιστημονικού του έργου που αφορά στην δημιουργία τροφίμων για ανθρώπους και ζώα από τα βασικά απόβλητα και υποπροιόντα των γεωργικών βιομηχανιών της Ελλάδος ( Ελαιοτριβεία, οινοποιεία, τυροκομεία) και την σύνδεση του με την τοπική παραγωγή της χώρας. Η δουλειά του καθηγητή Κουρέτα θεωρήθηκε ως πρωτοπόρος γιατί απέδειξε ότι τα μέχρι τώρα απόβλητα θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρώτης τάξης τροφή για τους ανθρώπους και για τα ζώα , και κάτι τέτοιο δημιουργεί τρόφιμα με μεγάλο περιβαλλοντικό όφελος . Η τιμητική εκδήλωση για την αποδοχή του καθηγητή θα γίνει στην Βαλτιμόρη στις 10 Μαρτίου 2019. Η World Academy of Sciences εκτός από το επιστημονικό της συμβούλιο που απαρτίζεται από τους 6 Νομπελίστες που προαναφέραμε , αποτελείται επίσης, από 100 περίπου επιστήμονες από διάφορα κράτη.

Δελτίο Τύπου

 

Ερευνητικό Έργο ALIEN για την Εισαγωγή της Ενεργούς Μάθησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε Ευρώπη και Ασία

Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας συντονίζει το ερευνητικό έργο ALIEN: Active Learning in Engineering Education που χρηματοδοτείται από τη δράση Capacity Building for Higher Education του προγράμματος ERASMUS+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σκοπός του ερευνητικού έργου είναι η αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυτεχνικές σχολές της Ασίας. Συμμετέχουν 17 πανεπιστήμια, από τα οποία τα 12 είναι από την Ασία και συγκεκριμμένα τη Μαλαισία, το Βιετνάμ, το Νεπάλ, την Καμπότζη, και το Πακιστάν, και τα 5 από την Ευρώπη, και συγκεκριμμένα από την Πορτογαλλία, Βουλγαρία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, και Ελλάδα. Στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος αναπτύσσεται μια μεθοδολογία ενεργούς μάθησης για πολυτεχνικές σχολές. Η προτεινόμενη λύση συμπεριλαμβάνει τη δημιουργία φυσικών εργαστηρίων στα πανεπιστήμια της Ασίας, την ανάπτυξη μιας ψηφιακής πλατφόρμας ενεργούς μάθησης, και την εκπαίδευση εκπαιδευτών για την ενσωμάτωση της ενεργούς μάθησης ως βασικής μεθοδολογίας εκπαίδευσης στα προγράμματα σπουδών. Στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε η 2η συνάντηση κοινοπραξίας στην Kuala Lumpur της Μαλαισίας στις 9-11 Ιανουαρίου 2019 με συμμετοχή των πανεπιστημίων University of Malaya (Μαλαισία) University Tenaga Nacional (Μαλαισία), Kathmandu University (Νεπάλ), Tribhuvan University (Νεπάλ), ISRA University (Πακιστάν), National University of Computer and Emerging Sciences (Πακιστάν), Mean Chey University (Καμπότζη), Institute of Technology Cambodia (Καμπότζη), University of Battambang (Καμπότζη), Hanoi University (Βιετνάμ), Hanoi University of Science and Technology (Βιετνάμ), Vietnam National University (Βιετνάμ), University of Gabrovo (Βουλγαρία), Porto Polytechnic (Πορτογαλλία), Tallinn University (Εσθονία), University of Central Lancashire (Ηνωμένο Βασίλειο), και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στη συνάντηση οι εταίροι του ερευνητικού προγράμματος είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν για το σχεδιασμό μαθησιακών υπηρεσιών που συνδιάζουν τη προβληματο-κεντρική μάθηση με την τεχνολογία. Τις εργασίες της συνάντησης άνοιξαν η αντιπρύτανης του University of Malaya Prof. Dr. Kamila Ghazali και η κοσμήτορας της Σχολής Επιστήμης Υπολογιστών του University of Malaya, Prof. Dr. Abrizah Abdullah. Επιστημονικός υπεύθυνος του ερευνητικού προγράμματος είναι ο Ομ. Καθ. Ηλίας Χούστης και οργανωτικά υπεύθυνη το μέλος ΕΔΙΠ του τμήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του http://project-alien.eu.

Δελτίο Τύπου

Φωτογραφικό Υλικό
Φωτό 1, Φωτό 2, Φωτό 3, Φωτό 4, Φωτό 5

 

Έπαινος για την Επιστημονική Ομάδα του Καθηγητή Δ. Κουρέτα

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (Π.Ε.Β) βράβευσε με έπαινο την εργασία της ερευνητικής ομάδας του Καθηγητή Δ. Κουρέτα με τίτλο: ‘’Ανάπτυξη συσκευής για τον προσδιορισμό της αντιοξειδωτικής ικανότητας υγρών τροφίμων’’. Η διάκριση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του διαγωνισμού ‘’Φορητό εργαστήριο στη μοριακή βιολογία – Φώτης Καφάτος Labbox’’ που διεξήχθη κατά την διάρκεια του 11ου Πανελλήνιου συνεδρίου Π.Ε.Β. ‘’Βιοεπιστήμες στον 21ο αιώνα’’ στις 13-15 Δεκεμβρίου 2018 στην Αθήνα. Ο διαγωνισμός  αφορούσε την ανάπτυξη μιας ιδέας για ένα φορητό εργαστήριο το οποίο θα μπορεί να μεταφερθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας και οι μαθητές να μυηθούν στον κόσμο του εργαστηρίου και της βιολογίας, με πολύ απλό και εύκολο τρόπο, χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία εξοπλισμένου εργαστηρίου. Ο Δημήτριος Κουρέτας, Καθηγητής Φυσιολογίας Ζωικών Οργανισμών – Τοξικολογίας, Διευθυντής του εργαστηρίου που ανέπτυξε την εργασία επισημαίνει: "Είναι χρέος μας να δημιουργούμε τεχνολογίες που μπορούν με απλό, επιστημονικά άρτιο και ασφαλή τρόπο να μεταφέρουν γνώσεις στην νέα γενιά. Η συσκευή μας καλύπτει αυτό τον σκοπό."
Η συσκευή που αναπτύχθηκε επιτρέπει με εύκολο για τον μαθητή τρόπο να μετράει τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών που υπάρχουν σε διάφορα υγρά τρόφιμα της καθημερινότητάς του (χυμούς, τσάι, γάλα, κακάο, αναψυκτικά). Αυτό δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίζουν ποια ροφήματα είναι ευεργετικά για την υγεία τους, δημιουργώντας καλύτερα διατροφικά πρότυπα ενώ συγχρόνως τα παιδιά μπορούν να προστατευτούν από διαφημίσεις με παραπλανητικό περιεχόμενο. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται τόσο στα πανεπιστήμια όσο και σε επιχειρήσεις, μπορούν να μυηθούν σε εργαστηριακές πρακτικές και να γνωρίσουν τον κόσμο της βιολογίας και της επιστήμης γενικότερα .Η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Φυσιολογίας Ζωικών Οργανισμών αποτελείται από τους: Α. Βεσκούκη, Ε. Κερασιώτη, Α. Πρίφτη, Υ. Σπανίδη, Σ. Μακρή, Π. Κούκα, Ζ. Σκαπέρδα, Α. Πατούνα, Φ. Τέκο.

Δελτίο Τύπου

 

Πανελλήνια Διάκριση για τον Υποψήφιο Διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Γιώργο Πρώια

Πανελλήνια διάκριση για τον υποψήφιο διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Γιώργο Πρώια και για την ερευνητική του εργασία που αφορά στη «Διαχρονική εξέλιξη των αιωρούμενων σωματιδίων ΡM10 στην ατμόσφαιρα του Βόλου». Απέσπασε το πρώτο βραβείο στο περιθώριο του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Μετεωρολογίας, Κλιματολογίας και Φυσικής της Ατμόσφαιρας που είχε πραγματοποιηθεί στην Αλεξανδρούπολη από τις 15 έως τις 17 Οκτωβρίου. Το πρόβλημα της αέριας ρύπανσης στην πόλη του Βόλου είναι διαχρονικό. Τα αιωρούμενα σωματίδια αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους ρύπους της ατμόσφαιρας των αστικών περιοχών και αποτελούν ένα σύνθετο μείγμα μικροσκοπικών σωματιδίων που προέρχονται τόσο από ανθρωπογενείς όσο και από φυσικές πηγές. Από τα αποτελέσματα επιβεβαιώνεται ότι πολύ καθοριστικό παράγοντα στη διαμόρφωση των επιπέδων συγκέντρωσης των αιωρούμενων σωματιδίων έχει τόσο η τιμή της ταχύτητας του πνέοντος ανέμου, όσο και η διεύθυνση πνοής του.<βρ> Δεν είναι όμως μόνο οι χαμηλής έντασης άνεμοι που εγκλωβίζουν ουσιαστικά τη ρύπανση πάνω από την πόλη. Ακόμη και όταν φυσούν ισχυροί νότιοι άνεμοι, η ρύπανση παραμένει καθώς το Πήλιο λειτουργεί σαν τείχος. Η υγρασία είναι επίσης ένας καθοριστικός παράγοντας στην ύπαρξη υψηλών τιμών στην συγκέντρωση των αιωρούμενων σωματιδίων.

Φωτογραφία

 

Τα Μουσικά Σύνολα του Π.Θ.  Τραγουδούν Χατζιδάκι στη Γερμανία

Την Πέμπτη 29/11/2018 μια ομάδα από απόφοιτους και φοιτητές μέλη των Μουσικών Συνόλων μαζί με την υπεύθυνη διδασκαλίας, μέλος ΕΕΠ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας  Μαρία Θωίδου, το Θόδωρο Κοτεπάνο και το Γιάννη Τσολακίδη (διευθυντή προγράμματος ραδιοφώνου Ερτ 3 μετέβησαν στο  Βερολίνο με προορισμό την πόλη Μπράουνσβάιγκ κοντά στο Αννόβερο, για μια μουσική αναζήτηση. Τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι θα γίνουν αντικείμενο μελέτης και έμπνευσης , προκειμένου Έλληνες και Γερμανοί φοιτητές να φτιάξουν μουσικές γέφυρες επικοινωνίας.

Το Νοέμβριο του 2012 τα Μουσικά Σύνολα φιλοξενήθηκαν από το Ροταριανό σύλλογο του Braunschweig .Στο πλαίσιο αυτής της φιλοξενίας , συνεργάστηκαν με  μαθητές από την τελευταία τάξη του Martino-Katharineums Braunschweig. Τη φωνητική διδασκαλία και  μουσική επιμέλεια σε συνεργασία με τον εξαιρετικό πιανίστα και ενορχηστρωτή Θόδωρο Κοτεπάνο και με υποστήριξη του καθηγητή μουσικής Μathias Stanze ανέλαβε η Μαρία Θωίδου, υπεύθυνη των Μ.Σ., μέλος ΕΕΠ.

Ο Ροταριανός Σύλλογος του Μπράουνσβάιγκ κάποια χρόνια μετά , σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μπράουνσβαιγκ και με ανεξίτηλη την αίσθηση της διαπολιτισμικής εκείνης συνάντησης, καλεί την ομάδα που συμμετείχε καθώς και νέους φοιτητές από τα Μουσικά Σύνολα, για μια ακόμη φορά, με στόχο να εδραιώσει μια μόνιμη πολιτιστική επικοινωνία μεταξύ των δύο χωρών και των δύο πόλεων.

Προϊόν της διήμερης αυτής ενασχόλησης με τους στίχους και τη μουσική που ανήκει σε μερικά  από τα ωραιότερα τραγούδια του μεγάλου συνθέτη, θα αποτελέσει η συναυλία που θα δοθεί την Κυριακή 2 Δεκέμβρη από στην ιστορική αίθουσα εκδηλώσεων που βρίσκεται στο Δημαρχείο της πόλης, στις 5μ.μ. και παρουσία πολλών επισήμων και διανοούμενων  και από τις δύο χώρες.

Δελτίο Τύπου

 

Επανένταξη εξαρτημένων ατόμων μέσα από τα σπορ

Στη δημιουργία μίας σύγχρονης θεραπείας για εξαρτημένα άτομα, που μπορεί να ενταχθεί στην κλασική θεραπεία κα να την υποβοηθήσει, συμμετέχει από τις αρχές του έτους το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, μέσω του ΤΕΦΑΑ. Πρόκειται για πρόγραμμα Erasmus+Sport που μελετά την αξιοποίηση υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων στη θεραπεία και επανένταξη εξαρτημένων ατόμων.
Συντονιστής του προγράμματος είναι το ΚΕΘΕΑ (Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων) και εκτός από το ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας συμμετέχουν επίσης τρεις οργανισμοί από τη Νορβηγία, την Ισπανία και την Ελλάδα ο A-larm – θεραπευτικός οργανισμός απεξάρτησης, ο Asociation Experienta - με ειδίκευση στην θεραπεία μέσω της περιπέτειας και ο Equal Society.

Δημοσίευμα

 

Πεκίνο, Ολυμπιάδα Αστρονομίας-Αστροφυσικής: Ακόμα μια Υπέροχη Ελληνική Εμφάνιση: Δύο Χάλκινα Μετάλλια και Τρείς Εύφημες Μνείες

Την Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018, επέστρεψε στη χώρα μας η ελληνική αποστολή, που εκπροσώπησε τη χώρα μας στη 12η Διεθνή Ολυμπιάδα Αστρονομίας – Αστρο-φυσικής, στην πόλη Πεκίνο της Κίνας, από 2/11/2018 έως και 12/11/2018. Στη φετινή διοργάνωση, η ελληνική ομάδα κατέκτησε δύο χάλκινα μετάλλια, με τους μαθητές, Θέ-μη Πουλτουρτζίδη (1ο Λύκειο Κιλκίς) και Αγγελική Μπανιά (1ο Λύκειο Ναυπάκτου). Επί-σης οι μαθητές Χρήστος Κακογιάννης (Ελληνικό Κολλέγιο), Αργύρης Γιαννίσης – Μανές (Μουσικό Λύκειο Βόλου) και Διονύσης Γάκης (Πειραματικό Λύκειο Πατρών) απέσπασαν Τιμητικές Διακρίσεις (Εύφημες Μνείες). Όλοι δηλαδή οι μαθητές ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών.
Της αποστολής ηγήθηκαν ο Λουκάς Ζαχείλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπι-στημίου Θεσσαλίας και η Dr Χαρά Παπαθανασίου του Πανεπιστημίου Leiden, Ολ-λανδίας. Την αποστολή συνόδευσε ο Μάνος Βουρλιώτης (παλιός Ολυμπιονίκης Α-στρονομίας – Αστροφυσικής) υποψήφιος διδάκτορας Παν. Αθηνών.
Στην 12η Διεθνή Ολυμπιάδα Αστρονομίας και Αστροφυσικής συμμετείχαν 38 χώρες από την Ευρώπη, την Ασία, και τη Αμερική, με 200 περίπου μαθητές. Πρόκειται για τους καλύτερους μαθητές που επελέγησαν να εκπροσωπήσουν τις χώρες τους από όλο τον κόσμο. Τα θέματα στα οποία διαγωνίσθηκαν οι μαθητές της Ολυμπιάδας αφορούσαν τη Θεωρητική Αστροφυσική (50% τη συνολικής βαθμολογίας), την Ανάλυση Δεδομένων (25%) και τις Αστρονομικές Παρατηρήσεις (25%). Ο πρώτος μαθητής φέτος (από τη Ρωσία), επέλυσε το 89,5% των θεμάτων.
Η μαθητική ομάδα επιλέχθηκε από τους 200 περίπου μαθητές όλης της Ελλάδας, που συμμετείχαν στις τέσσερεις φάσεις του 23ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Αστρο-νομίας, και διενεργήθηκε από την Εταιρεία Αστρονομίας & Διαστήματος και το Πανε-πιστήμιο Θεσσαλίας υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Οι διαγωνιζόμενοι μα-θητές ορμώμενοι από το ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για την Αστρονομία και την Αστροφυσική εργάστηκαν σκληρά μελετώντας αποκλειστικά στον ελεύθερο τους χρόνο (η Αστρονομία απουσιάζει από το αναλυτικό πρόγραμμα της μέσης εκπαίδευ-σης). Η Ολυμπιακή ομάδα εκπαιδεύτηκε στον Βόλο τον περασμένο Αύγουστο από εθελοντές αστρονόμους και αστροφυσικούς και παλιούς επιτυχόντες Ολυμπιάδων. Την εκπαίδευση της ομάδας υποστήριξε και φέτος το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ο Δήμος Βόλου. Τα έξοδα της Ελληνικής αποστολής κάλυψε με ευγενική χορηγία για τέ-ταρτη συνεχόμενη χρονιά το Ίδρυμα Ωνάση.

Δελτίο Τύπου

 

Πολιτισμικές Διαδρομές για Πρόσφυγες, Μετανάστες, Μαθητές και Φοιτητές από το ΣΔΕ Βόλου, το Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και την ΑΡΣΙΣ

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 18 Νοεμβρίου στο χώρο του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου η εναρκτήρια συνάντηση του προγράμματος ROUTES στο οποίο συμμετέχουν το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου, το Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων ΑΡΣΙΣ. Το πρόγραμμα R.O.U.T.E.S. – Reshaping Our Universe Through Educational Synergies είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ετήσιας διάρκειας με βασικό στόχο την  προσφορά πλούσιων πολιτιστικών και εκπαιδευτικών ευκαιριών στους συμμετέχοντες μέσω δραστηριοτήτων μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του προγράμματος που θα αποτελείται από πρόσφυγες / μετανάστες, μαθητές του ΣΔΕ Βόλου και φοιτητές του Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας θα συνεργαστούν και θα πραγματοποιήσουν μαζί 7 διαδρομές – περιηγήσεις στο αστικό, φυσικό  και πολιτισμικό περιβάλλον της περιοχής μας. Πιο συγκεκριμένα οι τέσσερις διαδρομές θα γίνουν στην πόλη του Βόλου: λογοτεχνικός περίπατος, ιστορική περιήγηση, βόλτα στα στέκια της νεολαίας, περιήγηση στη Νέα Ιωνία και οι τρεις στο Πήλιο: πεζοπορία Βόλος – Μακρινίτσα, πεζοπορία Βόλος – Πορταριά, Άνω Λεχώνια – Μηλιές με το τρενάκι και πεζοπορία Μηλιές – Καλά Νερά. Σε όλες τις διαδρομές θα υπάρχει η συνοδεία και συνεργασία με αντίστοιχους φορείς της περιοχής μας. Κατά τη διάρκεια των διαδρομών οι συμμετέχοντες με προσφυγική και μεταναστευτική καταγωγή θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν  στοιχεία  της δικής τους πολιτισμικής ταυτότητας και πολιτιστικής κληρονομιάς και να αλληλεπιδράσουν με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας  στο πλαίσιο των αρχών της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και ανταλλαγής. Η κοινή ηλικία μεταξύ των νεαρών προσφύγων και των φοιτητών/ριών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας δημιουργεί ένα ιδιαίτερα κατάλληλο κλίμα για την ανάπτυξη της συνεργασίας και της διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης και της ενσυναίσθησης.
Η πορεία του προγράμματος και το περιεχόμενο των επιμέρους δράσεων θα συμπεριληφθούν σε έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση και θα παρουσιαστούν στην τελική εκδήλωση του προγράμματος το Νοέμβριο του 2019. Η πρώτη διαδρομή του προγράμματος έχει οριστεί για τις 16 Δεκεμβρίου και θα εστιάζει σε έναν  λογοτεχνικό περίπατο στην πόλη του Βόλου.

Δελτίο Τύπου

 

Επίσκεψη Μαθητών της Β΄Λυκείου στον Εκθεσιακό Χώρο του Κτιρίου Τσικρίκη
Έκθεση «Ο Φεμινισμός στα Χρόνια της Μεταπολίτευσης, 1974-1990: Ιδέες, Συλλογικότητες, Διεκδικήσεις»


Σήμερα Παρασκευή 9/11/2018, και ώρα 12:30, είκοσι επτά μαθητές του Τμήματος Β4 της Β’ Λυκείου, του 3ου Γενικού Λυκείου Βόλου, επισκέφτηκαν το χώρο της  έκθεσης του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων που αφορά τον φεμινισμό (εκθεσιακός χώρος του κτιρίου Τσικρίκη (Γαμβέτα 6 & Ιάσονος, Βόλος).   Μέσα από την επίσκεψη των μαθητών γεννήθηκαν απορίες και ερωτήματα που αφορούν τις διεκδικήσεις των δικαιωμάτων των γυναικών. Οι μαθητές είδαν τη δράση του φεμινιστικού κινήματος και σύγκριναν τις κοινωνικές συνθήκες του χθες με το σήμερα, τα δεδομένα και τις νοοτροπίες που αφορούν την αντιμετώπιση των γυναικών. Τους μαθητές συνόδευσε η Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας κα Μαρία Κούκου.

Δελτίο Τύπου

 


Σελίδα 2 από 40